کمی چرت اند پرت؟

شــارلوت؛ · 18:58 1401/10/02

های های های

چطورید؟ با امتحانا حال میکنید؟😍💔

همونطور که از عنوان پیداس این پست بی محتوا حاوی چرت و پرت و چصناله‌س، پس اگه دلتون میخواد وقت طلاییتونو هدر بدید برید ادامه مطلب.. -اگه زدید ادامه مطلبو وا نشد بزنید رو قسمت نظرات تا درست شه-

  • راستی مانداناااا دسترسیمو یادت رف ببندی حالا که کل دسترسی بازه میشه مدیر دوم باشممم؟ :"|

خبببب، از کجا شرو کنمممم

والا این دو روزو مث چی نشستم ریاضی خوندم، جررر بم نمیاد..

راستی یلداتون چطو بود؟ ما که... خب نصف اعضای فامیل مریض احوال بودنو نصفشونم میخواستن خونه خودشون یه جشنی بگیرن، بنابرین فقط منو مامان بابامو ننجون و بابا بوزورگم موندیم:| هیچی دیه، هرکدوم یه گوشه خونه افتاده بودیم، یکی کله‌ش تو گوشی بود، یکی تلوزیون، و آره دیگه..‌

یکم خرت و پرت خوردیمو درجا رفتیم خوابیدیم

همین؟ آره همیننننن! :|

میتونستم اون روزو بشینم ریاضی بخونمممم، ولی مگه ننجونم ولکن بوددد هی میگف باس بیایدددد

ایششش

امروز ساعت نه صب پا شدم حالا صبحونه و فلان و فلان، حدودای ساعت یازده شرو کردم تااااا دو، بعد اومدم تنهایی ناهار کوفت کردمو دوباره ساعت سه شرو کردم تااااا شیش، تمرینای خود کتابو حل کردم، نمونه سوال، نوکتح هایی کح نوشطح بودمح نگاح کردمح:|  -مثلاً از این کایوط بازیا-

لنتی زمان چقد زود میگذره آخهههه

فعلا که سر نیمونه سوالای فصل چهارم، دیدم مخم کار نمیکنه اومدم یه ساعتی استراحت کنم

بعد بین وقت استراحتای کوتاه یه عکسیم از سر و وضعم گرفتم اومدم الان ادیتش زدم😂

اون چشمایی که کشیدمو فاکتور بگیرید:"|

میخوام فردا دفتر ک.د.ن ‌مو ببرم مدرسه بعد امتحان بشینم تو حیاطو یکم خاطره چرت ثبت کنم

حالا این دفتر ک.د.ن چیه؟ دونستنش اهمیتیم نداره ولی خب..

ینی کل. دارو. ندارم

توش خاطره، ایده، چک لیست و حتیییی نقطه ضعفا و مشخصات دقیق همکلاسیامم نوشتم جرررر:|

آره دیگه هرچی فکرشو بکنید تو این پیدا میشه، پسسس، فردا بعد ایمتحان یه زر زرایی براتون توش مینویسم بعد عکسشونو پست میکنم:|

خب.....‌ دیگه زری ندارم، شمام اگه زری چصناله‌ای چیزی داشتید این زیر کامنت کنید یکم حرف بزنیم:"|